2014 m. vasario 5 d., trečiadienis

54. Atstumas

Viskas, ko tau reikia, yra...
ATSTUMAS

Toks jausmas, kad jau esu apie tai rašiusi. 

Gal dėl to, kad atstumas man:

  • tai, kas yra tarp tokios, kokia esu ir tokios, kokia noriu būti
  • tai, kas yra tarp vaizdo veidrodyje ir vaizdo mintyse
  • tai, kas yra tarp noro veikti ir talento tingėti
  • tai, kas yra tarp mano supratimo apie draugystę ir Tavo supratimo apie draugystę 
  • tai, kas yra tarp Vilniaus ir Mažeikių
  • tai, kas yra tarp tikrų draugų ir ne tokių tikrų draugų
  • tai, kas yra tarp Dalios ir LoLretos
  • tai, kas yra tarp vasaros atostogų ir egzaminų sesijos
  • tai, kas yra tarp ašarų ir juoko
  • tai, kas yra tarp mano skylių ir neatsakytų klausimų
  • tai, kas yra tarp stotelės ir instituto
  • tai, kas yra tarp proto ir jausmų
  • tai, kas yra tarp noro atvirai pasišnekėti ir mažaprasmių juokelių.
Anksčiau labai bijojau atstumo. Ir dabar bijau. Bet sugalvojau, kad galima jį panaikinti. Paprastai - atvirumu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą