2014 m. vasario 3 d., pirmadienis

53. Karalius ir karalienė

Viskas, ko tau reikia, yra...
KARALIUS IR KARALIENĖ

Perspėju, kad šis įrašas yra tik mano noras sulaukti dėmesio. Juk tik dėl to ir pasirinkau įrašo herojus - jie turi daug sekėjų, fanų, draugų. Gal koks vienas kitas taps ir mano.

Rašyti noriu aš apie žmones, kurie mano subjektyvia nuomone laimi internetų Karaliaus ir Karalienės karūnas. Gal pagal svorį, o dar labiau amžių,  tiktų princo ir princesės titulas, bet sukurkime čia aliuziją į prom night metu JAV karūnuojamus jaunuolius. Jaunuolius, į kuriuos nukreiptos visų akys, pavydas, meilė, susižavėjimas ir apsiseilėjimas.

Jei jau, kam nors kilo klausimas, kas įrašo herojai, tai atėjo tiesos akimirka. Pristatau ir savo iškalba bandau pagerbti internetų karalienę, deivę, originalią, unikalią, montažų meistrę, internetų sunkiasvorių draugę, intelekto ir humoro jausmo gausiai papuoštą Ramintą ( taip ir ieškokit facebook'e - Raminta) ir internetų karalių, technikos guru, jaunąjį Užkalnį, protingą ir išmintingą, klaviatūros meistrą, geliančio liežuvio profesionalą, sporto entuziastą, sveiko proto siųstuvą Andrių Kleivą.

Raminta nuostabiai savo gebėjimus, grožį ir talentus skleidžia daugiausia jau minėtame soc. tinkle, kai tuo tarpu Andrius turi tinklaraštį/svetainę kleiva.lt, kur dalinasi savo įžvalgomis tiek apie technikos naujoves, tiek apie Prancūzijos prezidento lovos reikalus (žinoma, kad ne šiaip papletkintų, bet kad padiskutuotų apie visuomenės procesus). Svarbiausia, kad Andrius jaučia su kuo šneka, t.y. kam rašo ir rodo. Raminta savo ruožtu tuo labiau nestabdo. Jai rašo LoLreta, ji duoda kraujo neatlygintinai ir neatlygintai linksmina fb auditoriją, daro belekokius džempus, kuriuos perka bankininkai ir kritikuoja pagedusius (ir man dar dovanas dovanoja, bet čia jau apkalbėta tema). Kaip mėgstu sakyti, valdo servą.

Todėl jie ir yra populiarūs (ir mano mylimukai). Ir te atleidžia man, kad apie juos čia priseilėjau (ir pačiupau porą nuotraukyčiųųųų), tačiau negaliu likti abejinga jų nuostabumui.

Andriaus blog'ą marš skaityt ir sekt abu jaunuolius fb. Prisakau. Ten pamatysit daugiau. Ir geriau.
Mano mergytė
Andrius rocks.
O čia Jums visiems. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą