2013 m. balandžio 21 d., sekmadienis

31. Ačiū

Viskas, ko tau reikia, yra...
AČIŪ

Labas, atšvenčiau šį savaitgalį savo paskutinį nioliktą gimtadienį. Tikriausiai ši proga buvo viena iš nedaugelio švenčių, kai dėl nieko nebuvau nuliūdusi, susiraukusi. Šiais metais gimtadienis ir apskritai gyvenimas klostosi geriau negu kada nors galėjau įsivaizduoti.

Žinoma, pagrindinė to priežastis yra žmonės, kasdien kenčiantys mano bjaurų charakterį bei nepaisant visų kvailų dalykų, kuriuos pasakau, vis tiek dar bent per sukąstus dantis bendraujantys.

Šis įrašas skirtas padėkoti tiek pasveikinusiems, tiek kasdien priverčiantiems šypsotis ir bent ką nuveikti.


  • Visų pirma, noriu padėkot mamytei ir tėveliui, kad sumąstė turėt vaikelį. Šaunu, kad gavosi visai ne kvaila mergytė ir su rankom, ir su kojom. Iš tikrųjų džiaugiuosi savo tėvais, nes tokių linksmų, rūpestingų ir jaunatviškų norėtų visi pažįstami.
  • Labai faini ir mano seneliai, nors ir tradicinių pažiūrų, vis tik, užauginę mane bei nuolat besirūpinantys.
  • Taip pat labai svarbu mano gyvenime yra mokykla. Tiek pradinė, tiek vidurinė, tiek gimnazija davė viską, ko tik galima norėti : pasitikėjimą savimi, žinias, gyvenimo pamokas, mokytojus - autoritetus, galimybę išreikšti save taip, kaip norisi. 
  • Draugams norisi padėkoti už tai, kad yra šalia net tada, kai vienintelis sakinys skambantis iš mano lūpų - jūs visi kvailiai...Smagiausia yra tai, kad būtent buvimas su draugais palieka ryškiausius prisiminimus, kurie pastoviai iškyla nuobodžią akimirką ir verčia nusišypsoti.
  • Ačiū galiu pasakyti ir mylimajam, nes tik jis, matęs mane įvairiose situacijose, sugeba rasti gražių žodžių, nes tik jis turi tokį didelį glėbį, kad galiu pasijaust saugi ir suprasta.
  • Dar labai norisi padėkoti ir tėvynei, nes Lietuvos istorija, gamta ir modernus tobulėjimo kelias šiandien, yra tai, dėl ko aš turiu gyvenime tikslų bei iššūkių.
O tikriausiai pati fainiausia ir verta pagarbos esu aš pati, juk išgyventi devyniolika metų turint tokį sudėtingą charakterį, audringą fantaziją, milžinišką ego bei draskančią į visas puses asmenybę, nėra jau taip lengva.

Dėkui už dėmesį,
Gabrielė.

2 komentarai:

  1. "O tikriausiai pati fainiausia ir verta pagarbos esu aš pati" , negaliu nesutikti, nuostabi mergina esi, mieloji!

    AtsakytiPanaikinti