2013 m. kovo 10 d., sekmadienis

27. Kultūra

Viskas, ko tau reikia, yra... 
KULTŪRA

Labas : ) Mintyse visuomet rezgu planus kaip nuvykti į kokį tai koncertą ar spektaklį, tačiau svajonės niekaip nevirsta realybe. Mažeikiai, kad ir koks žavus būtų miestas, apsiriboja komercinių teatrų ir čigonų grupių pasirodymais, kurių nesmerkiu, tačiau dalyvauti juose nesiveržiu. Labiausiai pykdo situacijos, kai bilietus į nacionalinio dramos teatro spektaklį tenka grąžinti, o net ir nuėjus į kokybišką koncertą salėje tenka nekultūringai  sėdėti apsimuturiavus šalikais. 

Kadangi kultūros poreikis niekur nedingsta, reikia jį tenkinti kitais būdais. Jau minėjau aistrą skaitymui, tačiau to niekaip negana. Mada ir kinas užima ypatingą vietą mano gyvenime, tad šį sekmadienio įrašą ir skiriu šioms meno šakoms.
  • Pasigrožėkime Dolce & Gabbana rudens/žiemos kolekcija, kuri man, ypatingai šių dizainerių fanei ir mylėtojai, yra tikras himnas  mėgiamai mados krypčiai. Nors ir kaltinami tam tikra stagnacija, kūrėjai vėl pateikė moterišką, itališką ir žėrinčią kolekciją. Didžiausiais mano simpatijas pelno juodi nėriniai bei raudonos suknelės.
  • Filmas Anna Karenina, kuriame pagrindinį vaidmenį atlieka Keira Knightley, sužavėjo mane vos pamačius pirmąsias ištraukas. Galbūt dėl kostiumų, galbūt dėl siužeto, galbūt dėl to, kad režisierius būtent tas, kuris dirbo ir su mano mėgiamiausiais filmais Atonement ir Pride and Prejudice. Levo Tolstojaus romano ekranizacija ne pirma ir ne paskutinė, tačiau žavi originalus pateikimas, garso takelis ir apgalvotos smulkios detalės. Rekomenduoju dar nemačiusiems - viename filme ir mada, ir muzika, ir literatūra, ir, žinoma, meilė! 

Šiandien mano kultūros atradimų šalimis buvo - style.com ir imdb.com.
Tai tiek,
Gabrielė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą