2012 m. lapkričio 7 d., trečiadienis

9. Pavyzdys

Viskas, ko tau reikia, yra...
PAVYZDYS

Labas, tikiuosi visų nuotaikos tokios pat idealios kaip mano. Šiandien šiek tiek apie tai, kas verčia pasitempti ir nepasiduoti, kai sunku.  Šneku aš apie žmones, kurie tampa pavyzdžiais ar tam tikrais autoritetais gyvenime. Kadangi šiandien labai ilgai stovėjau prie spintos, marinuodama laiką ir svarstydama ką apsirengti, prisiminiau vieną iš savo mylimiausių stiliaus pavyzdžių - Olivia Palermo. Ši panelė žinoma, ne tik gražiai rengiasi, tačiau šiandien apsiribosiu tik tuščiais pagyros žodžiais jos elegantiškam stiliui.

Prižadu dar ne kartą pasidalinti, žmonių, kurie mane įkvepia, pavyzdžiais. Na, o šiandien pasižvalgykime, kodėl Olivia Palermo nusipelnė mano simpatijų.
Modelio talentas
Amžina elegancija

Klasikinis grožis

Paprastumas

Originalumas

Nepriekaištingas skonis

Noras išsiskirti
Manau, kad būtent šios savybės padeda šiai merginai lengviau gyventi ( aišku nepamaišo ir pinigai). Vis dėlto, žaviuosi ja ir dėkoju už tai, kad padeda man apsispręsti, ką gi ,po velnių, rengtis!

Tai tiek.
Gabrielė

1 komentaras: