2012 m. lapkričio 13 d., antradienis

14. Žinios

Viskas, ko tau reikia, yra...
ŽINIOS

Labas. Kaip žinote, turėjau progos pagilinti savo žinias sudalyvaudama ES tinklų metinėje konferencijoje. Tema buvo itin aktuali - ES metų apžvalga ir perspektyvos.

Aš turiu nemažą tikslą - studijuoti politikos mokslus. Taigi, vien išvydus konferencijos programą buvau maloniai nuteikta. Turėjau galimybę pasiklausyti VU TSPMI vadovo prof. dr. Ramūno Vilpišausko, kuris yra savo srities profesionalas. Programoje buvo vietos ir dviems Europos Parlamento nariams : Algirdui Saudargui ir Radvilei Morkūnaitei - Mikulėnienei. Pastaroji yra tikras pavyzdys man, nes nuosekliai ir principingai dirba savo darbą, yra gerbiama vyresnių kolegų ir jaunimo. Rimvydas Valatka, 15min.lt redaktorius, dar vienas žmogus, už ilgametes pastangas Lietuvoje kurti analitika pagrįstą žurnalistiką, nusipelnęs pagarbos. Kiti konferencijos pranešėjai nenusileido minėtiesiems, atidžiai ir susikaupus klausantis galima suprasti ir įsigilinti į kiekvieną auksinę mintį.

Manau, kad dalyvavimas tokio pobūdžio renginiuose po truputį artina mane prie svajonės ir gerina mano analitinius įgūdžius. Tikiuosi, kad ir jums pasitaiko tokių nepakartojamų galimybių.

Dalinuosi nuoroda, kur rasite konferencijos pranešimų skaidres ir trumpą apžvalgą.

Tai tiek.
Gabrielė


Nuotraukos © Mindaugas Mikulėnas, 2012

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą